nedräknande

Det är ett ständigt nedräknande här, nu är det torsdag och snaaart helg iallafall! :-) På tal om nedräknande, känns lite dumt att sitta och längta till den dagen man kommer hem, och missförstå mig inte nu, för jag vill inte åka hem. Nej, jag längtar bara till den dagen då jag står på flygplatsen, med ett år med fantastiska minnen med mig, och klarade det. Klarade ett helt år i ett helt nytt land, med ett annat språk, en annan kultur och i en annan familj. Men innan dess hoppas jag att jag ska ha upplevt mycket mer av det här landet! Först ut är San Diego nästa onsdag med värdfamiljen. Iochför sig är det legoland som står på schemat under tre dagar så jag vet inte hur mycket San Diego det blir. Men lite miljöombyte kan nog vara bra för ett par dagar ändå. Hoppas jag. Nu blir det frukost och sen sätter dagen igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0