måndag kväll



Fick som sagt träffat min underbara saknade vän Jenny igår, ganska lustigt att vi hamnat 20 minuter (bilavstånd) ifrån varandra, jag menar USA är inte direkt litet! Jag är iallafall jätteglad att den här donnan har kommit till underbara Kalifornien, så nära mig! :-)

Så var min jobbmåndag förbi och jag har bytt om till min plommonfärgade juicy couture mysdress. Den här dagen har faktiskt varit helt okej, eller så är det för att jag är härdad efter att ha spenderat onsdag till söndag med barnen konstant som gör att den här dagen kändes väldigt mycket lättare. Imorse kom Julia och plingade på vid kvart över åtta och vi gav oss ut på The Dish för en runda. Tiden flög förbi och de där 3,5 milesen kändes väldigt korta med lite sällskap! :-) Funderar på om jag ska våga mig på två varv någon gång snart, kräver dock två timmar, och jag har blivit lite av en morgontrött människa numera (eller blivit och blivit, har väl egentligen alltid varit)...

Efter rundan fick jag skypat med både mamsen och papsen och sen även Rasmus! I needed that! Tyvärr räckte inte tiden till fler skypesamtal, vilket var väldigt synd eftersom halva släkten var inloggad för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: jenny

Wiie, vill traffa dig sa snart jag kan igen! ledig lordag kvall och sondag dag. Leka ihop nagot? puss!

2010-10-20 @ 06:26:10
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0