Lite av mitt rum



Tror inte jag visat mitt rum än? Så här får ni en bild på mitt nystädade rum, eller ja, ena hörnet där jag hänger mest ;-) Mitt rum är inte jättestort, men helt okej. Ska bara få upp lite foton på väggen tänkte jag. Och den andra bilden, min garderob. Nu börjar den se lite mer normal ut, men seriöst, man får inte ner så mycket kläder på 23 kilo (när man dessutom ska ha med presenter, skor och en himla massa annat), så lite shoppning var (är!) nödvändigt när jag kom hit (så det så, mamma! :p)! Min värdmammas föräldrar kommer hit idag och jag har lovat bort mitt rum till dom under helgen. Som tur är är jag ledig både idag och imorgon, så sover hos Sarah till på lördag! Och imorgon kommer även Maja från LA, ska bli så kul att få träffa henne igen, senast var på flygplatsen i New York efter aupair skolan!

Det var såå skönt att vakna idag och veta att jag är L E D I G! Sarah kommer hit nån gång vid två tiden och senare vid fyra möter Julia upp oss. Frågan är bara vad jag ska sysselsätta mig med nu i tre timmar... :-)

Och grattis till Robin som fyller 20 idag!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår att du behövt shoppa lite för så liten garderob kan man ju inte leva med p:).

2010-10-22 @ 18:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0