Froyo!

Julia kände precis som jag ikväll, alltså inte för att sitta hemma och uggla! Så jag körde till Menlo Park och vi åkte och åt frozen yoghurt, såå gott!

Måste berätta nåt hel wierd, igår natt hade jag svårt att somna, vred på mig i en evighet men nångång vid ett, halv två somnade jag äntligen. Klockan 02.38 ringer min svenska mobil, men det är ett amerikanskt nummer. Jag svarar "hello?", "hi, are you anders ostergren?", "eeh, no?", "okey" klick. När jag vaknade på morgonen funderade jag på om jag drömt det hela, hade kunnat stämma då jag skypat med pappsen precis innan jag somnade. Kollade mobilen, och näe, det var på riktigt! Pappa, har du kanske något bra svar på detta mysterium? :p Eller amerikansk nummer upplysning, var finns sån?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Har inte en aning!!!

2010-10-07 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0