frooooooozen yoghurt





Efter en lång vecka, och en ännu längre fredag för min del, kände jag och Julia oss värda lite froyo, eftersom våra middagsplaner inte gick i lås på grund av mer jobb. Jag känner mig som världens bittraste människa för tillfället, men speciellt när jag träffar anda au pairer förundras jag över mitt kassa schema, som dessutom aldrig ser likadant ut, men nästan alltid innebär sena kvällar och ändringar i sista minuten. Har ännu inte fått nästa veckas schema, vilket gör det omöjligt för mig att planera min lediga tid, typ. Åååh, ska sluta klaga för idag nu. Imorgon är det iallafall lördag och ledighet (skulle nån få för sig att ändra på det så blir det liv i luckan vill jag lova). Så Julia kommer och hämtar upp mig strax innan tio så ska vi iväg och gå på manikyr! Bara för att vi är så sjukt värda det efter allt ***** slit. Sen åker vi vidare för att träffa Sarah och förhoppningsvis shopping i ett mall. Har jag sagt att det ska bli     s å  s k ö n t  m e d  h e l g ?   ;-)
'
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite på filmen the proposal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0