Första middagen på IKEA

Åååh, vad glad jag blir när jag loggar in och ser era kommentarer!

Idag slutade jag halv sex, vilket är väldigt tidigt för min del, efter drygt åtta timmars jobb. Åkte till Julia och väntade på att hon skulle sluta för att sedan åka liiite närmare Sverige, närmare bestämt till IKEA! Vi åt middag och jag åt köttbullar, inte på långa vägar lika goda som mammas men ändå en liten smak av hemma. Köpte knäckebröd och julmust (!!!) i matshopen innan vi åkte över till nordstroms outleten tvärs över gatan. Där köpte jag ett par mörkblå låga converse för 39 dollar (43 med tax)! Lär bli några fler innan året är slut... De vita låga har jag redan planerat att köpa vid nästa besök där ;-) Men det får dröja ett tag tills dess... Sen fick vi syn på ett Starbucks, och eftersom vi inte ville åka hem riktigt än så satte vi oss där och drack kaffe. En bra kväll efter en inte helt lätt jobb-måndag.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Var försiktig på Legoland......sist du var där blev det ett fint ärr i pannan! Ha det gott!! // Ulrika

2010-10-12 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0