en ny dag i det stora landet i väst

Hej hopp. Igår blev det en seg kväll, jobbade till åtta, tog en varm dusch, kröp ner i sängen och tittade klart på harry potter och slocknade någon gång vid tio. Sömn får jag iallafall här borta, så det klagar jag inte på. Ibland undrar jag om jag sover fööör mycket... Hur som, nu har jag varit uppe ett par timmar, gått the dish, duschat, käkat gröt och druckit kaffe. Schemat blev lite ändrat så behövde inte börja så tidigt som det var tänkt. Och åå vad jag längtar till helgen, ledighet! Men ikväll blir det iallafall pilates och fika efter det med Julia, det ser jag fram emot!



Haha, och såhär kan det se ut när man sitter och posar med en kaffemugg ;-) Jag hade tråkigt, ingen inne på skype, värdfamiljen är inte hemma, jag väntar på att min maskin med tvätt ska bli färdig och längtar till helgen, okej? ;-)


Kommentarer
Postat av: Michaela och Jenny

Hej Vicki! Nu ar vi pa skolan, datorerna ar sega. Jag och Michaela ar sugna pa fika nasta helg. Ar du pa? Pa fredag anlander vi till samma tidszon som du. Kanns AMAZING!! Haha, far ju ova pa engelskan, for den lar man ju inte fa nog av. Shit, vad jag (jenny) vill krama om dig. Ses snart, vi kramar om dig ifran New York!

2010-10-06 @ 02:38:37
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0