En eftermiddag i San Francisco

Okej, jag vet knappt om jag vill visa bilder från dagen. Har hört att mamma tycker att jag shoppar för mycket och pappa har kommenterat mitt (onyttiga) matintag. Och det är precis vad den här dagen har bestått av. Plus starbuckskaffe och hääärliga vänner. Lever verkligen för de lediga dagarna här. That's what makes it worth it. Har spenderat eftermiddagen i San Francisco med Lisa och senare även Julia. Jag och Lisa var lite småhungriga när vi kom in och bestämde oss för att leta upp nånstans att äta lunch. Bytte sedan ut lunchen mot cheesecake, lät bra till en början, tills vi blev proppmätta... Sen mötte vi Maxi och Christina för en stunds shopping, hittade två fina tunikor/klänningar och en stickad halsduk (ja, det blir förhoppningsvis lite höstigt här med, annars funkar den finfint på de kalla kvällarna) på forever 21. Sen mötte jag och Lisa upp Julia, när de andra tjejerna åkte hem. Sååå okej, här kommer lite bilder iallafall...



Nu ska jag mysa ner i min säng framför Harry Potter. Och ladda inför en lååång arbetsvecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0