6 veckor i USA

Igår skakade jag, Julia och Sarah hand på att vi ska sluta misshandla våra kroppar med skräp/onyttig mat i veckorna. Det har verkligen njutits av allt vad amerika har att erbjuda i lite för stor skala den senaste tiden. Och jag vill ju inte komma hem tio kilo tjockare... Så nu äter vi bättre på vardagarna och sparar onyttigheterna till helgerna! Så nu ska jag snart gå upp och göra min gröt med banan och mjölk innan jobbdagen börjar klockan nio!

Och sen kanske det är läge att börja packa lite smått till legoland och San Diego idag med. Bär iväg på onsdagoch kommer hem innan lunch på söndag, och jag håller verkligen tummarna för att det här kommer bli nåt att minnas, även då det är med min värdfamilj och en resa i första hand för mina 4- och 5-åriga värdbarn!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter som en bra tanke!

Ha en trevlig resa!

Pussar & kramar/Pappa

2010-10-11 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0