29/10

I väntan på bättre tider med andra ord på att Maxi ska sluta jobba, så satt jag och kollade igenom bilderna på min mobil. Och vad är detta pappa (antar att det är du)??! Ett försök till smygfoto på mig och Hampus när vi sov, inte okej! ;-) Men oj vad mysigt jag hade två veckor i maj när jag fick passa den lilla valpen. Trots att det innebar ett par mornar med uppstigning strax efter fem på morgonen, därav powernapen i soffan ;-)



Och jag tycker det är så kul när jag får tre kommentarer på ett inlägg med två meningar, om ni är intresserade av en followup så är kylskåpet nu uppdaterat med bland annat mjölk så jag har precis druckit min första mugg kaffe för dagen! :-)


Kommentarer
Postat av: Elsie

Testar kommentera (petter här)

2010-10-30 @ 20:39:41
Postat av: Terselubung

i love this page keep it up.

2011-06-07 @ 10:11:51
URL: http://terselubung.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0