2010-10-05

Vilken kväll! Julia ringde mig nångång innan sju och sa att hon var vid The dish och skulle promenera lite. Kvart över sju ringer hon och säger att hon är vilse, the dish var stängt så hon hade gått en sväng här i krokarna. Jag fick sluta typ tjugo över och satte mig i bilen för att leta upp henne. Men jag och mitt lokalsinne, haha! Tog mig nästan en halvtimme att hitta henne, och detta i "mina" trakter, det område jag bott i i över en månad nu. Och har jag sagt att jag och gps:en inte längre är så bra kompisar? Vilka ----- omvägar/konstiga vägar den tar!!!! Hur som, vi anlände till pilatesklassen en kvar försenat, men 45 minuters stretch/andning/övningar fick vi iallafall. Efter det kände vi oss väl värda ett starbucksbesök. Starbucks har liksom blivit lite av en tillflykt på kvällar, nära, billigt och mysigt efter jobbet. Bara att få komma ut uy huset är ju så himla skönt.

Och Jenny, välkommen till staterna! Hoppas att jag hinner träffa dig nästa vecka, innan jag åker till San Diego! Och ja, jag är ALLTID fikasugen, eller sugen på att hitta på nåt ;-)

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha! Tack så mycket sötnos. När ska du till san diego, legoland var det va? :-) Klart vi hinner ses. Min värdpappa sa att det bara tar 10 minuter att köra till dig från mig. Så det är NÄRA. Närmre än hemma :-D PUSS!!

2010-10-06 @ 13:19:55
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0