19:03

Klockan är sju och jag slutar för dagen efter tio timmar spenderade med barnen. Vi har bland annat lämnat bilen på biltvätt (dagens tabbe; glömde dricksa!), lekt lite i en park och varit nere vid poolen. Nu har jag precis ätit middag (pasta) och ska byta om inför pilatesen. Har gjort ett försök till att packa men det går sådär. Känner jag mig själv rätt så kommer jag packa imorgon, tio minuter innan vi åker. Har förresten blivit lovad en ledig morgon imorgon, vilket äntligen innebär en runda på the dish! Tror inte jag gått den på över en vecka! Jag ser redan fram emot det, behööööver verkligen en runda med musik i öronen.

Pappa, du måste kolla din mail så fort du ser detta! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0