16:40

Mina värdbarn har fått en ipod touch, kikade på den lite innan och blev lite sugen på en egen! Den senaste har typ allt. Och min gamla ipod från 1900-talet (iallafall nästan) sjunger på sista versen, batteriet håller inte ens i en halvtimme. Så funderar på att köpa mig en ipod touch i julklapp. Eller kanske i 20-års present? Hade egentligen planer på att köpa mig en iphone här borta, men alla är bundna till at&t i USA, så man kan alltså inte köpa en utan ett abbonemangskontrakt vilket innebär att jag inte kan använda den i Sverige. Men en ipod touch låter bra i mina öron med. Nu ska det bara sparas lite. Först Hawaii resa och sen ipod. Och så var det shopping inplanerat på söndag ja (ledig heeela nästa helg!), bra start på sparandet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0