11:48



Haft en slapp morgon i sängen, sovmorgon och lite serier på kanal5play, var bara tvungen att titta på ett avsnitt av Ullared, haha! Nu ska jag snart ta tåget in till San Francisco med Lisa, och det känns som om det var första gången sen jag kom till Usa som jag "fixade" mig. Kanske inte riktigt sant, men när jag jobbar med 4 och 5-åringar är det inte direkt lönt att lägga tid på hår, smink och ta på sig "snygga" kläder. Och ja, man jobbar en hel del här borta. 45 timmars veckor for sure. Men nuså! Min lediga dag idag, sjukt skönt! Förresten ser ni hur blond solen här har gjort mig??! Klagar inte alls på solen, men håret måste jag göra nåt åt snart, känns som att jag snart kommer vara vit i huvudet annars, om det ska fortsätta i den här takten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0