10:46

Onsdag, halva arbetsveckan, eller näe, inte riktigt. Ska spendera min tid med familjen fram till söndag lunch någongång, men ändå, onsdag är ju lilllördag ;-) Tar inte med mig datorn under helgen (har ingen aning om det finns internet) så ni får klara er till på söndag (men frågan är hur jag ska klara mig??!). Har hunnit med en runda på the dish, dusch, frukost, packning (okej, näästan klar), dammsugning och den ärofyllda uppgiften att plocka ut sagoböcker till barnen, herregud om det blivit fel där, då är världens undergång nära... Så jag hoppas att jag gjorde ett hyfsat jobb.

Åå, vilken datanörd jag känner mig som nu, för det känns lite jobbigt att lämna datorn. Den är ju min länk till er därhemma med skype! Så nu blir det alltså jag och amerika till 100% tills jag kommer tillbaka till Stanford igen. Så glöm inte att jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: caroline

Gillar att läsa dina inlägg!:D Du verkar ha det toppen, fortsätt med det! massa pussar <3

2010-10-15 @ 21:27:57
URL: http://carolinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0