09:05

På cafe burrone igår var det hur mycket au pairer som helst! Och en hel del nya (ja, om nu inte jag fortfarande räknas som ny...)! Många hemifrån skulle säkert bli lite förvånade över hur social man blir här borta, eller hur social jag har blivit ska jag väl säga... Jag tror att man dels blir smittad av amerikanarna, som är sjukt trevliga och sociala, ja de flesta iallafall, och sen just bland au pairer så har man så mycket gemensamt! Många har liknande schema och man vill träffa folk att umgås med när man inte jobbar. Så att vara blyg är liksom inte till nån hjälp.

Nu är det äntligen fredag! Ska bara igenom en lång jobbdag (killens skola är stängd idag, så börjar tidigare), men sen är det helg och hela två dagars ledighet för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0