Santa Cruz

Idag var även killen ledig från skolan då det är Veteran's Day här, en dag för att hedra och minnas krigen och främst soldaterna. Innebär inte så mycket mer än att det är lite som en röd dag och barnen är lediga från skolan (har jag fattat det som). Iallafall så åkte vi ner till Santa Cruz, vi var sex barn och sex vuxna. Blev glass och sen strandhäng för barnen och en del av oss, medan några åkte iväg på ett par timmars cykeltur. Kvällen avslutades för min del på Borrone med Julia och Jenny. Dagen bjöd dessutom på lite positiva nyheter, så kan inte säga annat än att den gått förvånansvärt bra trots tio timmars jobb, nöjda barn (mestadels iallafall) och i sällskap med andra vuxna (som underlättat min jobbdag) - kan inte bli mycket bättre en jobbtorsdag som denna?



Santa Cruz är sjukt fint! Var inte sista gången jag var där! Får bli ett antal vänder dit till sommaren hoppas jag :-) Så man kan sola i bikini. Sol i all ära, men det har ändå inte varit suuupervarmt, men trots det sprang barnen omkring i badkläder i vågorna ett bra tag... Är det november sa ni? ;-)


Kommentarer
Postat av: pappa

SER TOPPEN UT!!!!!

2010-11-12 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0