Min lördag i bilder

Timmarna mitt på dagen var inte helt enkla, barnen var övertrötta eftersom de var uppe så tidigt, men ingen ville ta en nap = kinkiga barn. Överlevde ändå, speciellt när posten kom med ett grönt paket till mig!



Innehållandes julskum, veckorevyn, björnborgunderkläder, massa godis och fina bilder på mina kusiner! Tack, tack, tack!!!! :-) Jag fick lite hopp och såg hur jobbkvällen var räddad ;-)



Strax efter ett kom Julia och hämtade mig och vi åkte till University avenue (downtown i Palo Alto) och åt en oförskämt stor froyo, på vårt favorit ställe, som vi tyckte oss vara värda efter allt bilkrångel, barnpassande, tidiga mornar och ja, you name it. Gott var det! Sen gick vi runt lite och kikade i affärer innan vi åkte mot Stanford shopping center för att äntligen få träffa Sarah igen.



Och såklart intogs en mugg starbuckskaffe! Skulle kunna göra reklam för dom, det där leendet är äkta, jag lovar, haha! Det kommer ju bli lite tungt att behöva lämna starbucks om tio månader... ;-) Och förresten, såhär går jag klädd i november (ny klänning by the way!). Måste säga att man blir bortskämd av värmen, här har nog varit runt 20 grader (om inte lite mer) idag, och jag kan inte förstå att det är julafton om lite mer än en månad.


Kommentarer
Postat av: sara a

Vicki jag saknar dig!!! Hoppas du har det super verkigen :D <3

2010-11-15 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0