Måste ju uppdatera er om mitt vardagliga liv också. Bara så ni ser att jag lever.

Operation hur-länge-klarar-jag-mig-utan-att-tvätta är i full gång. Tvättkorgen börjar bli lite smått överfull, men tack vare victoria's secret klarar jag mig nog ett par dagar till ;-)

Bara för att jag vet att ni är sååå intresserade så har jag dessutom sovit alldeles för mycket. Slutade tidigare än jag trodde igår så såg ett par filmer innan jag upptäckte att klockan var alltför mycket, vilket innebar att jag tog mig en oförskämt lång sovmorgon imorse. Sååå var halva dagen borta och den här dagens lediga tid. Men vad gör man när sängen är så skön och ögonlocken så tunga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0