lördag morgon och ni känns så långt borta.

Jag trodde aldrig gårdagen skulle ta slut. Självklart följs en bra dag med en dålig dag. Men tillslut slog klockan halv sju och jag körde och hämtade upp Julia och vidare mot Amicis. Där åt vi amerikas, hittills, godaste pizza (och rasmus, dom har glutenfria till dig när du kommer i april)!!! Nu är det lördag och jag blev väckt 06:57 av tre fyra åriga tjejer och en femårig kille som springer som elefanter och skriker utanför min dörr. Känner att morgonen kunde börjat bättre. Idag är det jobb mellan 11-13 och sen klockan 17 och framåt.


Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

Gick du inte ut och visa dem hur man smyger?? ;)

2010-11-13 @ 21:19:34
Postat av: Ulrika

Ge tillbaka ikväll..... efter 17 är du supertrött och orkar inte göra ngt roligt med dem då de väckte dig så tidigt....??!!?? Inga vuxenpoäng men ibland är det så man känner! Puss o kram

2010-11-14 @ 01:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0