Livet som au pair...

Måste berätta, häromkvällen när jag skulle lägga alla barnen själv, så var alla tre riktigt, riktigt trötta. Gick ändå bra att lägga killen, han somnade fort. Men tjejerna (som delar rum) gick det inte lika lätt med, det var skrik och bråk om allt, just för att de var så trötta. Då säger ena tjejen;

"I hate you! You're the worst au pair ever!"

Jag svarar; "Oh, so you want me to go back to Sweden?"

Då sätter sig den andra tjejen upp i sängen och stortjuter (och gråter ännu mer); "I doooon't want you to go back to Sweden Victoria!"

Och jag satt mitt på golvet emellan deras sängar och visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta. Men tillslut somnade de båda och innan dess fick jag några godnattkramar så en sååå dålig au pair kan jag ju inte vara? ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

That's kids for ya! Haha. Hör ofta "you're stupid!", sen kommer de krypande, hoppar upp i knät och vill mysa en stund. ;)

2010-11-17 @ 17:48:36
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0