I'm speechless.



Den här veckan har utan tvekan varit den bästa i USA hittills. Inte för att det hänt så mycket speciellt, den har bara varit bra (ni med "inside information" förstår vad jag menar). Okej att Hawaii resan är en stor grej, men det här toppar allt; en budkille plingade på med tio röda rosor i eftermiddags och jag trodde inte mina ögon när jag såg att de var till mig. Från Rasmus! Jag vet inte vad jag ska säga! Du är bäst! <3 Jag är så lyckligt lottad med så fina människor på både denna och andra sidan jorden! Utöver detta har dagen bjudit på ännu mer positivt; ett vykort med posten från Elsie och Uno, friday = payday, min värdpappa fixade biljetter till fotball matchen imorgon och jag har haft en såå mysig kväll med Jenny!

Så bra som jag mår nu har jag inte mått på läääänge, önskar att man kunde spara den här känslan i en burk och plocka fram den en dag när man verkligen behöver den!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är väl värd denna känsla. +++++ till Rasmus!/ Puss o kram

2010-11-06 @ 21:59:15
Postat av: Elsie

Vi är också lyckligt lottade som har dig. Puss o kram.

2010-11-06 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0