Halloween

Jag dör lite. Sitter och tittar på bilderna från dagen och skrattar för mig själv. Vi hade så sjukt kul när vi fixade oss, och nedan kan ni se resultatet. Var tvungen att välja bilderna väl, det är ju ändå the world wide web det här ;-)



Så en förklaring för de som inte kan räkna ut vad vi ska föreställa; Sarah var Esmeralda, Julia en förrymd fånge och jag var Firewomen som just släckt en eld. Så vi gick all in och följde med barnen på trick or treat runt gatan och har krängt en del halloween godis. Älskar att så många verkligen smyckar ut sina hus, och att även vuxna klär ut sig! Och till allt från grekisk gudinna till starwarsfigurer! Så det blev ändå en halloween i amerikansk stil för vår del!
Har jag förresten nämnt att jag träffat två sjukt härliga tjejer här i USA? ;-)


Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahha jag sitter här och skrattar för mig själv! Ni är underbara <3 <3

2010-11-01 @ 07:21:22
Postat av: Rasmus

LOVE IT!!

2010-11-01 @ 16:36:45
Postat av: Sofia

Gud, vad snygga ni är! ;)

2010-11-01 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0