Go Giants

San Francisco Giants vann world series nu ikväll! Mina värdföräldrar hade ett annat par över och de satt och applåderade och tjoade framför tvn. Det är ju ganska stort här har jag förstått... Så när de hade vunnit frågade min värdmamma om jag skulle vara hemma ikväll. Svarade att ja, har inga direkta planer och då insisterade hon på att det skulle vara en perfekt kväll att åka ner downtown i och med att Giants hade vunnit. Så jag ringde Julia och drog med henne till starbucks i Palo Alto, och jo, lite "Go Giants" och frenetiskt tutande bilar har vi iallafall hört. Och konstaterat att nästa säsong måååste vi gå på en baseball match med Giants. Nuuuu blir det snart sängen för imorgon väntar tio timmars jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0