En tisdag i det stora landet i väst

Så har ännu en lång (vågar inte skriva exakt huuuur lång) jobbdag över. Har hunnit med pretzels-bakande, playdate, ett besök på biblioteket och ett på en kinarestaurang innan ett avsnitt scooby doo och läggdags klockan 8. Sen jag kom hit har jag insett hur lång en dag kan vara. Och för den delen hur kort. Vissa jobbdagar med barnen kan verkligen kännas huuur långa som helst, speciellt om det inte är något inplanerat... Och vissa dagar, speciellt lediga sånna, kan flyga iväg alldeles för fort. Där har ni dagens djupa, filosofiska tankar från andra sidan atlanten ;-)

Efter lite te på starbucks med maxi och christina (som förövrigt åker till las vegas imorgon över helgen) är jag tillbaka i min säng. Blir nog en till wallander ikväll. Har sett minst en varje kväll i fyra, fem kvällar kanske. Ganska mysigt. Och så ska jag vara lite mer avundsjuk. På Trysil och på Las Vegas.

Kommentarer
Postat av: Askthale

Very interesting site --- quite informative

2010-12-14 @ 16:56:27
URL: http://askthale.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0