Black friday

Har varit black friday här idag, dagen efter thanksgiving, vilket innebär att det är galna reor överallt. Vissa började vid midnatt, andra vid 4 i natt. Galet ja. Riktigt så galen var inte jag, men satte klockan på 7.30, och 8.15 satt jag i bilen påväg för att hämta upp Sarah. Efter en snabb frukost på Starbucks åkte vi mot ett shoppingcenter (utomhus) med massor med affärer. Förväntade oss mest utplockade butiker när vi entrade vid elva tiden. Men oj så fel vi hade och oj vad vi har shoppat! Och denna gång "riktig" shopping, som vi kallar det. Jag fick bland annat med mig en skjorta och en kofta från Ralph Lauren, en väst från Tommy Hilfiger, två par converse och ett par levi's jeans samt en julklapp. Nu låter det nästan som att jag spenderade hela aupair-års-lönen, men riktigt så illa var det inte. Och det var varken så utplockat, trångt eller kaosartat som vi väntat oss! Vi missade kanske de största reorna som började tidigast, men vi var nöjda och glada ändå! :-) Vi packade in oss i bilen och åkte mot Los Gatos för att äta middag, innan vi tillsist mötte Lina på Starbucks.



Och nej, anmäl mig inte till lyxfällan eller nåt annat trams nu, det är inte så illa som det ser ut! :p


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt att se att du njuter. Man blir glad av att shoppa! Puss o Kram

2010-11-27 @ 23:56:22
Postat av: Elsie

Toppen Victoria. Du kommer att klara kurserna galant. Kramar från oss.

2010-11-28 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0