a walk and a jamba juice



Vet inte vad som hänt med vädret, det fick iallafall för sig att vända lite så här är strålande sol och över 20 grader! Efter min promenad imorse har jag jobbat ett par timmar. Men har just nu ett par timmar off, så gick ner till campuset och skulle skickat ett paket. Men kön på postkontoret var alldeles för lång för mitt tålamod, sen kom jag dessutom på att jag glömt adressen hemma, så blev inget paket skickat idag... Men när jag ändå var där så gick jag in i bokhandeln och tittade lite, och sen förbi jamba juice. Så det blev en god och ganska nyttig lunch, och en skön promenad i solen iallafall! Nu blir det lite fix här innan barnen kommer hem igen och det blir jobb tills kvällen. Fick några mail från min fina moster Ulrika som jag ska sätta mig och läsa! :-)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är bäst! Puss o Kram //Ulrika

2010-11-01 @ 23:25:07
Postat av: Elsie

Längtar till sol och fint väder. Puss o kram

2010-11-02 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0