20:50

Den här dagen fortsatte i samma sömniga-anda som imorse. Nu ikväll satt mina värdbarn och tittade på tv och jag satte mig (eller halvt la mig) bredvid dem i soffan för att vara redo att ta dem mot sängen en kort stund efter. Då kommer min värdpappa och ska fråga mig nåt, men stannar upp och säger istället "Oh my gosh, you look sooo tired! Never mind, just stay there and relax". Och jag vet inte varför jag varit så trött. Kan vara för att jag blir väckt varenda morgon klockan sju, halv åtta? Fast näe, sover ju oftast vidare en stund efter. Jaja, nu har jag iallafall lagt barnen och precis slutat, så ikväll blir det en lugn kväll här i min stora sköna säng med en bok eller film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0