Det där med avsked.

Jag och Jenny på balen

Var hemma hos Jenny och "hjälpte till" med packningen. Hon flyger till Turkiet imorgon för sju veckor! Du kommer ha så sjukt kul, njut verkligen av tiden! Men det innebär också att vi inte kommer att ses innan jag åker till USA. Att säga hej då var sjukt jobbigt. Vi har ju spenderat tre år tillsammans, hunnit med Turkiet, bal, student och en miljon andra galna, roliga, tråkiga och minnesvärda stunder. Kommer sakna dig så mycket. Men ett år går fort, och förhoppningsvis behöver det inte ens dröja så länge - håller tummarna för att du också åker över Atlanten för ett år i staterna!


Kommentarer
Postat av: Jenny

My love! Jag blev tarogd nar jag laste detta ınlagg. Jag kommer ıhag avskedet alldeles for val och jag saknar dig sa jag nastan spricker. bada ar pa aventyr nu. Jag har bokat min biljett hem och snart far jag bıljetten till staterna! Da far du visa mig runt (inte mer en ratt nar jag visade dig turkiet) fare and square? ;-) Jag saknar dig enormt och langtar tills jag far krama om dig dar borta. Jag kommer sakert borja grata da med, men av gladje! Stor puss! Jag ar halv utan dig!

2010-09-06 @ 17:23:01
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0